Kaido Padar: Triigi elanikud on võitnud, mitte kaotanud

Kaido Padar
, Eesti Post, administratiivjuht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Kohast nimega Triigi pole vist enne nii palju kirjutatud ja räägitud kui viimase kuu jooksul. Kas on tegemist küla väga aktiivsete elanikega või lihtsalt poliitikaga ja tähelepanu tõmbamisega, ei sooviks mina hinnata.

Eesti Posti kohalt on üks aga selge ja kindel - külaelanikud said endale frantsiisikontori ja postiettevõte endale tubli koostööpartneri.

Juuli alguses avasime Triigis frantsiisikontori koostöös kohaliku küla kauplusega Triigi Äri. Antud koostöö sai väga kiiresti teoks, sest kohalik ettevõtja Liaan OÜ oli väga aktiivne ning leiti, et kui klientidele on võimalik pakkuda kõiki teenuseid ühes kohas, siis on see ju suurepärane.

Ka lahtiolekuajas võitsid külaelanikud, sest frantsiisipostkontor on tööpäevadel avatud kella 9-16, laupäeviti kella 10-16. Triigi pood on kindlasti see koht, mis oli ja on suhtluskohaks, kus inimesed lisaks ostudele ka oma jutud saavad ära räägitud.

Frantsiisipostkontor ei ole midagi eriskummalist. Mujal maailmas on selline vorm teenuse osutamiseks väga levinud. Võtame näiteks Soome, kus 1200 postkontorist 1000 on frantsiisipostkontorid. Oleme viimase kuu aja jooksul kohtunud ettevõtjatega ja vallajuhtidega ning ikka ja jälle eeskujuks toonud Triigi, kus jõudsime koostööni väga kiiresti.

Sellist ettevõtlikust sooviks aga Eesti Post kõigilt, kes kohaliku valla ja külaelu elus hoiavad. Eesmärk pole kusagil Eestimaa nurgas postkontor sulgeda, vaid leida partner, kellega koos postiteenuseid pakkuda.

Eesti Posti peamine ülesanne on olla jät­kusuutlik ning leida kliendile mugavamaid teeninduspunkte ja -kanaleid säilitades võimalikult palju töökohti. Kuid mida teha, kui kvaliteetseks teenuse osutamiseks ja näiteks posti jalgratta ostmiseks ei jätku raha. Kokku tulebki hoida igalt poolt, ka inimeste pealt.

Kui tänane juhtkond teataks avalikult ühel päeval, et ettevõte on pankroti äärel või et näiteks ajalehti hakatakse kätte toimetama vaid üks kord nädalas, sest rohkemaks ei ole raha, siis see tekitaks suure pahameele. Tahan nende näidetega öelda seda, et kusagilt peab ka Eesti Post kokku hoidma, et olla jätkusuutlik ja pakkuda teenust, mis rahuldaks iga elanikku Eestimaal täna ja homme.

Ja lõpetuseks, mis peamine - Eesti Post on viimase poole aasta jooksul postkontoreid nii avanud kui sulgenud. Seega on Triigi elanikud täna võitjad, mitte kaotajad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles