Paul Kristjan Lilje: “Eesmärk ei ole otsida ega luua märki”

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paul Kristjan Lilje ütleb Eesti märgi uuendamise meeskonna juhina, et kõik, mida meil on vaja, on olemas. Tähtsaim on jagada ideid.
Paul Kristjan Lilje ütleb Eesti märgi uuendamise meeskonna juhina, et kõik, mida meil on vaja, on olemas. Tähtsaim on jagada ideid. Foto: Renee Altrov

Paul Kristjan Lilje ütleb Eesti märgi uuendamise meeskonna juhina, et kõik, mida meil on vaja, on olemas. Tähtsaim on jagada ideid.

Teie esimene suurem projekt oli ansambli Code One loomine. Kui sarnane on bändi kokkukutsumine brändi loomisega?

See on üks huvitavamaid küsimusi üle pika aja ning ma pole ise kunagi sellise võrdluse peale tulnud. Ansambel Code One sündis 1994. aastal ja sai oma nime sisuliselt viimasel minutil. Meie esimene singel “Unistan veel” oli juba teel raadiosse, kui avastasime, et bändil pole nime. Ka A-Rühm sai oma nime pärast esimese loo “Viimane lumi” salvestamist ja logo sündis esikalbumi disainimise käigus. Üks märgi loomisega seonduv uskumus on ansamblite ajast küll – bändid, mis alustavad enne muusika loomist nime valiku ja logo joonistamisega, ei jõua kaugele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles