Juhtkiri: piim vajab head reklaami

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Nädalavahetusel korraldasid noortalunikud ühes Tartu kaubamajas meeldejääva aktsiooni: läksid seltskonnaga piimaletti, ladusid korvid odavat kilepiima täis, küsisid müüjailt, ega need kuskil veel mõnda odavat piimapakki ei peida, maksid ära, lahkusid poest ja annetasid suure piimakoguse siis kohe toidupangale.

Aktsiooni eesmärk oli rahvale näidata, kui madal on piimahind. Et see pole aus, pole õiglane: tootjale makstavast hinnast ei piisa farmerile ei loomade ega oma pere ülalpidamiseks. Kuid mida saab teha Eesti tarbija? Ta on hinnatundlik ning talle peab jääma võimalus toidukraam inimliku hinnaga kätte saada. Ja praegu ta saab: kaubahallides ringi kõndides jääb silma, kuidas suured juustutükid ostukorvi rändavad. Ka valik on paremaks läinud.

Tasapisi tekib ka ostjate liik, kellele on oluline toote päritolu, kvaliteet, kes tahavad, et toidukaup oleks kodumaine, puhas, et selle tarneahel oleks võimalikult lühike, ja kellel ei ole midagi selle vastu, et näiteks ausat piima ostes tootjat toetada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles