Rakvere toodete pakendikujundus pälvis auhinna

Kristel Kaljuvee
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: HKScan Estonia

Rakvere ühtne pakendikujundusliin pälvis Eesti Disainiauhinnad 2016 konkursil graafilise ja veebidisaini pakendi ja igapäevakaupade kategoorias esikoha.

Rakvere tootevalikusse kuulub üle 300 toote, mis kõik on bränditud ühtse disainikeelega ning mille tunneb poelettidel ära patenteeritud tumerohelise värvi järgi. Rakvere tootepakendite brändingu töötas välja loovagentuur Kontuur Leo Burnett.

“Alustasime Rakvere tootepakendite rebrändinguga ligi viis aastat tagasi – see on tähendanud ajamahukat ja järjekindlat tööd brändi arendamisel, et kogu tooteportfell näeks välja ühtne tervik, kannaks brändiväärtusi edasi parimal moel ning eristuks konkurentidest,” selgitas Rakvere brändijuht Triin Lõoke. “Mul on ülimalt hea meel, et meie pingutusi ning head koostööd loovagentuuriga on märgatud ka laiemalt ja Rakverele omistati kõige säravam kuldne auhind,” lisas ta.

„Üks asi on tootemargi alla koguda neli toodet, aga hoopis teine asi brändida Rakvere 328 toodet,“ ütles loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann. „Kui sul on loendamatul hulgal erinevaid pakenditüüpe ja tooted varieeruvad searasvast grillribideni, on tõeline katsumus välja mõelda, kuidas muuta bränd ühtseks ning viia see ka teistesse kanalitesse, näiteks televisiooni. Patenteeritud roheline värv ja lihtne puhas disain teeb väga raskeks poes Rakvere toodetest mööda vaatamise − roheline meri on poeletid üle võtnud,” lisas Villmann.

Eesti Disainiauhindadega tunnustatakse iga kahe aasta tagant parimat Eesti toote-, veebi-, teenuse- ja graafilist disaini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles