1,4 miljonit maksma läinud e-kiirabi valmib järgmiseks aastaks

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiirabi. Pilt on illustratiivne.
Kiirabi. Pilt on illustratiivne. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kuus aastat arenduses olnud ja seni 1,4 miljonit eurot maksma läinud e-kiirabi teenus peaks lõplikult valmis saama järgmise aasta keskpaigaks ning sotsiaalministeeriumi hinnangul peaksid selleks ajaks kõik kiirabid teenuse ka kasutusele võtma.

Nii nagu kõik teenused, vajab ka e-kiirabi lahendus ajas pidevat arendamist. Jagasime tänavused arendustööd kaheks – töökindlus ja kasutajamugavus. Praeguseks oleme e-kiirabi peamised kitsaskohad parandanud ehk oleme saavutanud lahenduse toimimiseks vajaliku töökindluse," ütles sotsiaalministeeriumi digitaalvõimekuse arendamise osakonna projektijuht Indrek Jakobson.

Selle aasta alguses teatas Tartu kiirabi, et võib e-kiirabi teenuse kasutamise peatada, kuna ei pea seda piisavalt töökindlaks. "Üks suuremaid muresid töökindluse osas oli seotud kiirabikaartide kadumisega ning see on tänaseks lahendatud," ütles sotsiaalministeeriumi projektijuht.

Ta lisas, et kasutajamugavuse osas on peamine mure praeguse kiirabiportaali aeglus ja ebapiisav funktsionaalsus. "Leidsime, et kõige mõistlikum lahendus probleemi likvideerimiseks on luua täiesti uus kiirabiportaal ning loodame selle valmis saada järgmise aastas keskpaigaks."

Praeguseks on e-kiirabi terviklahenduse kasutusele võtnud 10 kiirabiasutust 11-st. Sotsiaalministeerium loodabki, et 2017. aastaks saab kiirabiteenuse oasutamisel info digitaalseks viidud kõikides kiirabiasutustes, seisab sotsiaalministeeriumi ajaveebis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles