Repliik: kliendile ostukott hopsti pähe

Merly Raudla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Merly Raudla.
Merly Raudla. Foto: Meelis Meilbaum

Vastse küünlafriigina olen parima valikuga poed läbi raalinud ja tean enam-vähem, kui palju mingis suuruses küünal kuskil maksab.

Olen neid ju sel sügisel kottide viisi koju vedanud.

Läksin hiljuti taas ühte päris hea valikuga poodi ajaviiteks küünlajalgu vaatama. Müüja sättis minu lemmikutele uusi silte külge. Silt “Kuu pakkumine” meelitas kaupa haarama. Ainult et hind oli sama, mis kogu aeg olnud. Küsisin, kas hind läheb ka soodsamaks. Tuli välja, et hind jääb samaks, kuid silt tuleb panna, sest reklaamlehel on just need küünlad välja reklaamitud. Mis sest, et tavapärane hind kuupakkumisena välja hõigatud. Samas poes olen selle taktikaga varemgi kokku puutunud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles