Viinatootja on uut Eesti märki pikisilmi oodanud

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paljud inimesed võtsid laiapõhjalisest kontseptsioonist välja vaid ühe, rohelise rändrahnu kujutise ja hakkasid seda mõnitama.
Paljud inimesed võtsid laiapõhjalisest kontseptsioonist välja vaid ühe, rohelise rändrahnu kujutise ja hakkasid seda mõnitama. Foto: Internet

Moe ja Rakvere viinavabriku omanikfirma Estonian Spirit OÜ on uut Eesti märki tööriistakasti pikalt oodanud, sest see annab ettevõtetele lihtsad vahendid, mille abil Eestit välismaal heas valguses tutvustada.

Firma omanik ja juht Sven Ivanov rääkis, et iga välismaal tegutsev Eesti ettevõte peab enda päritolu selgitamiseks väga palju aega kulutama. “Esimene päev räägid, kus see Eesti asub, ja kui sellest aru saadakse, siis seletad, et me pole Venemaa. Soomlastel on juba esimese päeva õhtuks diilid tehtud,” ütles ta.

Tema sõnul aitabki brändi tööriistakast kokku võtta selle, mis riik on Eesti ja mida siin tehakse. Kasvõi Eestit tutvustavast videost tuleb välja, et Eesti on puhas keskkonnasõbralik põhjamaine riik, mida võib usaldada. Sellest kõigest oma sõnadega iga kord rääkida on tegelikult päris keeruline.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles