Häirekeskus sai mullu üle miljoni väljakutse

Toomas Herm
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Häirekeskuse peadirektor Janek Laev ja siseminister Andres Anvelt.
Häirekeskuse peadirektor Janek Laev ja siseminister Andres Anvelt. Foto: Toomas Herm

Häirekeskuse peadirektor Janek Laev ütles, et kiirus on abi andmisel oluline, kuid siiski pidi mullu 58 000 hädaabinumbril helistajat ootama ühenduse saamiseks kauem, kui päästjad soovinuks.

Mõnikord venis ooteaeg kahe minutini. Kokku sai häirekeskus eelmisel aastal üle miljoni kõne, selgus reedel Tallinnas häirekeskuses Euroopa 112 päeva tähistaval pressikonverentsil. Neist 93,5 protsendile vastas häirekeskus 10 sekundi jooksul.

Janek Laeva sõnul võeti ühtne hädaabinumber 112 kasutusele kaks aastat tagasi ja inimesed on seda ka teadvustanud. Tunamullu valis endise politsei numbri 110 abivajajatest 14 protsenti, mullu juba 10 protsenti, praeguseks on nende hulk langenud 7 protsendile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles