Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Brand Vironia – Virumaa rahvusvaheliseks turismibrändiks?

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje
Pekka Linnainen | FOTO: Internet

Tervitus tulevikust kogu Virumaale! Meil on rõõm anda esimene ülevaade ülevirumaalise disainitöörühma kaheaastasest tööst tänasel kenal ja meeldejääval 2020. aasta Eesti iseseisvuspäeval. Meil oli ülesanne luua Virumaast omapärane ja teistest turismipiirkondadest selgesti eristuv koha­bränd. Ülesande keskseks ajendiks olid haldusreform ja ajaloolise Virumaa kiire sulandumine tervikuks.

Edasi lugemiseks liitu tasulise Virumaa Teatajaga

Sul ei ole hetkel tellimust. Edasi lugemiseks telli Virumaa Teataja!

Oled juba tellija? LOGI SISSE või SEO LEHE TELLIMUS
PÄEVAPILET
1.50 € /päev
TELLI PÄEVAPILET
Tagasi üles