AEROC muutis kaubamärgi baurociks

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

2001. aastal Kunda külje all Andjal kergplokkide tootmist alustanud Aeroc International jätkab tegevust bauroci kaubamärgi all, et olla rahvusvaheliselt veelgi arusaadavam.

“Meie uus identiteet ja kaubamärk bauroc sümboliseerib poorbetoonist ehitusmaterjalide laia tootevalikut, mis leiab kasutust kõikjal ehituses (“bau” on “ehitus” saksa keeles), alates elamutest kuni põllumajandus- ja tööstushooneteni. Nime teine pool “roc” tähistab endiselt seda, et me valmistame kõik oma ehitustooted kivimaterjalist – poorbetoonist. Meie suures osas ekspordile orienteeritud ettevõttele annab uus rahvusvaheline kaubamärk võimaluse kogu laia tootespektrit paremini esile tuua ja tutvustada seda nii olemasolevatel kui ka uutel välisturgudel,” seisab ettevõtte kodulehel.

Andja tehases valmistatud unikaalsed EcoTerm plokid on kogunud kiiresti populaarsust. Need plokid olid mõeldud massiivsete, ühekihiliste ja soojustamist mittevajavate välisseinte ehitamiseks. Kaubamärk AEROC ja tunnuslause “Light as Air, Hard as Rock” peegeldas firma toodete kahte olulist omadust – kerge (air), kuid samas tugev (rock).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles