Svirgsdeni lood: reklaam

Kristjan Svirgsden
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristjan Svirgsden.
Kristjan Svirgsden. Foto: Marianne Loorents

Räägitakse, et igasugune reklaam on teretulnud reklaam. Ka negatiivne. Ikka on teretulnud. Positiivne ongi kuidagi kahtlane. Kõlab rohkem enesekiituse moodi. Või siis äraostetult.

Sõitsin 1989. aastal parklaeva Krusenstern teise tüürina merd. Kes saab aru, mis see tähendab, see saab.

Seisime Londonis Toweri silla all. Ja esindasime. Nõukogude Liitu ja sotsialistlikku maailmakorda. Viletsalt muide. Linnapea vastuvõtul selgus, et mitusada kursanti ja ohvitseri ei oska inglise keelt. Mida olin siiani pidanud merekeeleks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles