Nele Normak: “Ükski maks ei muuda kedagi saledamaks”

Margus Martin
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nele Normak.
Nele Normak. Foto: Ain Liiva

Eesti Karastusjookide Tootjate Liidu 44-aastane juht Nele Normak leiab, et valitsuse plaanitava karastusjookide niinimetatud suhkrumaksu asemel võiks pigem panustada inimeste teadlikkuse kasvatamisse ning propageerida tervislikke eluviise. Kadrinast pärit energiline naine töötab maineka Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juhina.

Klassikalist Tuhkatriinu-lugu siit ilmselt otsida ei tasu, aga huvi pakub ikkagi: kuidas satub üks maatüdruk korraldama avalikke suhteid ja tegelema turundusega sellistesse mainekatesse firmadesse nagu on Coca-Cola, Philip Morris, General Motors või Grant Thornton?

Minus on sellist uudishimulikkust olnud väikesest peale. Usun, et see ongi mind viinud sellistesse põnevatesse ettevõtetesse. Ma ei oska öelda, kas see on olnud just unistuste täitumine, sest ma pole tabanud end unistamast ühestki nimetatud töökohtadest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles