Bussisõit – kellele tasuta, kellele mitte

Andres Pulver
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tuleval suvel saab sinise maa­liinibussiga tasuta sõita, valges kaugliinibussis tuleb aga endiselt pilet osta.
Tuleval suvel saab sinise maa­liinibussiga tasuta sõita, valges kaugliinibussis tuleb aga endiselt pilet osta. Foto: Marianne Loorents

Väike-Maarjas elaval Mallel on veidi vähem kui üheksa kuu pärast tähtis päev. Tema naabrimees Ants aga ei rõõmusta sugugi.

Mõlemad käivad Rakveres tööl. Malle tööpäev kestab kaheksast viieni, Ants alustab õhtul kell üheksa ja lõpetab hommikul. Järgmise aasta 1. juuli on see päev, mil Malle saab liinibussiga tasuta tööle sõita, Ants aga mitte. Tasuta saab sõita maakonnaliinidel, Väike-Maarjast sõidavad õhtul Rakverre aga ainult Tartu bussid ehk kaugliinid. Neile tasuta sõiduvõimalus ei laiene.

Lääne-Viru maavalitsuse arengu- ja planeeringuosakonna juhataja Mati Jõgi pelgab, et tasuta maakonnaliinid võivad nii mõnegi kaugliini turult välja süüa. Eriti sellise, mida kasutab palju inimesi lühemate otste sõitmiseks. Ning löögi all võivad ennekõike olla Rakvere ja Tartu vahet sõitvad bussid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles