Eesti parim noor vormelisõitja sõidab Aqva värvides

jaga E-post prindi artikkel saada vihje Loe ja lisa kommentaare

Eesti autospordi suurlootus Kevin Korjus peab meedia tähelepanu ja sellega kaasnevaga harjuma.

FOTO: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Eesti parimaks vormelisõitjaks tituleeritud nooruke Kevin Korjus lõpetas oma hooaja teisipäeva õhtul Rakveres Aqva spaas, Aqva on ka üks andeka tehnikasportlase sponsoreid.


16aastane Raasikult pärit Kevin Korjus lõpetas selle hooaja Vormel Renault' Põhja-Euroopa sarjas viienda kohaga ning võis lõppenud hooajaga rahule jääda, sest oli püsinud stabiilselt esikaheksas.


Varem kardisõidus maailma karika võitjaks tulnud noormehe jaoks oli see teine hooaeg vormeliroolis. Kokku läbiti kaheksa etappi ja kuusteist võidusõitu, sealhulgas ka radadel, kus kihutavad suured vormelid.

"Sel hooajal sai tutvuda Euroopa radadega ja koguda neil kogemusi," arvas noor võidusõitja, kelle unistused tipnevad mõistagi ringrajasõidu kuningliku sarja Vormel 1 jõudmisega.

Esialgu ootavad aga ees teised sarjad. Kevin Korjuse tiimi T.T. Racing mänedžer Raivo Tamm, kes on üksiti Aqva spaa osanikke, ütles, et kaalumisel on kaks varianti: kas jätkata samas sarjas või liituda uuega, mida kannab üle Eurosport ning mis on sedakaudu sponsoritele atraktiivsem.

Uue sarja nimetus on International Formula Masters Light ning see jõuab ka rohkem Kesk-Euroopasse ja Inglismaale. Tehnika jääb põhimõtteliselt samaks, kuid sõidetakse neil võistlustel, kus osalevad ka turismiautod, ning sellega kaasnevad suur publikuhuvi ja juba mainitud
teleülekanded.

Sel juhul võib Rakvere veekeskuse Aqva värvides sõitvat vormelit näha Eurospordist. "Lõplikult selgub meie otsus detsembris," ütles Raivo Tamm.

Rakveres peetud hooaja lõpetamisel ulatati Kevin Korjusele üle ka Eesti Autospordiliidu poolt välja antud parima noore autosportlase karikas ja Eesti parima vormelisõitja rändauhind.

Kevin Korjus alustas oma võidusõidukarjääri kardisõiduga kümneaastasena ning vormelirooli istus 15aastasena.
T.T Racing asutati 2003. aastal ning alustati kartautodega, vormelitele mindi üle 2005. aastal ning eesmärgiks võeti leida noori andekaid autosportlasi, kellega liikuda Euroopa sarjadesse ja seda just Eesti meeskonnas Eesti lipu all.

Nüüdseks on see esialgu utoopiline plaan teoks tehtud ning tulemused ei ole lasknud end kaua oodata.

Tagasi üles