Uskumatult head pakkumised ongi uskumatud

, tarbijakaitseameti kommunikatsiooni­ekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamis on leitud rakendus kõigile peibutusväljenditele, ent nende tähendus on moonutatud või selgub alles kampaania tingimustes: parim on päev (mitte pakkumine), “võidad” tähendab soodustust ja “tasuta” osutub tegelikult kahe toote ühispakkumiseks, eeldades muu hulgas tasuta toote eest maksmist enne teise toote pealt soodustuse saamist.
Reklaamis on leitud rakendus kõigile peibutusväljenditele, ent nende tähendus on moonutatud või selgub alles kampaania tingimustes: parim on päev (mitte pakkumine), “võidad” tähendab soodustust ja “tasuta” osutub tegelikult kahe toote ühispakkumiseks, eeldades muu hulgas tasuta toote eest maksmist enne teise toote pealt soodustuse saamist. Foto: Erakogu

Ebaausate kauplemisvõtete õnge sattumise vältimiseks peaks uskumatult hea pakkumise korral säilitama kaine mõistuse. Tihti on nii, et kui miski tundub uskumatult hea, siis see ongi uskumatu.

Eksitava reklaami ja ebaausate kauplemisvõtete kasutamine on kahjuks igapäevane nähtus, mis reklaami levikuga ja uute reklaamikandjate tulekuga aina sageneb ning näitab tõusvat trendi. Ebaausad on sellised kauplemisvõtted, mis on tarbijat eksitavad või agressiivsed. Sellised võtted on keelatud.

Tarbijakaitseamet jagab teavet, kuidas niisuguseid võtteid ära tunda ja osata neist hoiduda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles