Töötuid aitab iseteenindusportaal

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Paljud inimesed eelistavad oste teha veebikaubamajast.
Paljud inimesed eelistavad oste teha veebikaubamajast. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Täna avatakse avalikuks testimiseks töötukassa iseteenindusportaal veebiaaderssil http://iseteenindus.tootukassa.ee , teatas Töötukassa.

Loodud portaal muutub ajapikku töötukassa virtuaalseks bürooks, kus on võimalik kasutada mitmeid töötukassa teenuseid.

Praegu saavad kõik huvilised otsida ja vaadata töötukassale vahendada usaldatud avalikke tööpakkumisi.

ID-kaardi või mobiil-ID-ga sisse loginud kasutajad saavad luua oma CV, kandideerida tööpakkumistele, hallata enda töösoove, vaadata töötukassale esitatud avaldusi ja nende kohta tehtud otsuseid ning teavitada töötukassat enda andmete muutumisest või tööleidmisest.

ID-kaardi või mobiil-ID-ga sisse loginud tööandjad saavad lisada ja hallata enda ettevõtte tööpakkumisi, otsida sobivaid kandidaate iseteeninduskeskkonna kasutajate hulgast, hallata kandideerinud tööotsijate infot. Lisaks on võimalik taotleda koondamishüvitist.

Lähiajal saavad tööotsijad võimaluse broneerida vastuvõtuaega töötukassa nõustaja juurde, samuti esitada avaldusi (töötutoetus, töötuskindlustus, ettevõtluse alustamise toetus).

Tööandjatele lisandub võimalus hallata töötukassaga sõlmitud lepinguid ja edastada nende täitmisega seotud informatsiooni. Uus iseteeninduskeskkond on loodud võimalikult kasutajasõbralikuna.

Selleks kaasati arendusprotsessi reaalsed tööotsijad ja tööpakkujad, kes andsid arendajatele väärtuslikke näpunäiteid toimiva infokeskkonna loomiseks.

Iseteeninduskeskkonna arendaja oli AS Helmes, arenduse maksumuseks oli 130 380 eurot.

Kõik iseteenindusportaali puudutavad ettepanekud ja head ideed on oodatud aadressile itp@tootukassa.ee.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles