Eliitkool ei ole andeka õpilase ainus võimalus areneda

Kristel Kaljuvee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aasta-aastalt suureneb hariduslike erivajadustega õpilaste arv. See toob õpetajatele kaasa mitmeid väljakutseid.
Aasta-aastalt suureneb hariduslike erivajadustega õpilaste arv. See toob õpetajatele kaasa mitmeid väljakutseid. Foto: Shutterstock

On tõsiasi, et koolitunnis nõuavad õpetaja tähelepanu enim lapsed, keda on tarvis järele aidata. Nii jääb aga vähem mahti tegeleda võimekamate õpilastega. Tapa gümnaasium on selle vältimiseks loonud andekate laste väikerühmad.

Klassikollektiivid on erinevad ja igal lapsel on omamoodi võimekus, rääkis Tapa gümnaasiumi õppejuht Aile Kippar. “Me tahtsime leida võimalusi, kuidas saaksime koolis tähelepanu pöörata sellele, millised on lapse tugevused, ja neid arendada.”

Aasta-aastalt suureneb hariduslike erivajadustega õpilaste arv. See toob õpetajatele kaasa mitmeid väljakutseid ning nõuab õppetöö ümber korraldamist. Nii tegutsevad oktoobrikuu algusest Tapa gümnaasiumis kõrge õpimotivatsiooniga õpilaste väikerühmad, kus õpitakse süvitsi just neid aineid, mis õpilasi huvitavad ja milles nad tugevad on.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles