Haljalast ei pea lilleõie pärast linna sõitma

Katrin Uuspõld
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristel Strazdinil on samuti omanimeline äri - Külla Kristelile -, kus ta soovib luua hubasust.
Kristel Strazdinil on samuti omanimeline äri - Külla Kristelile -, kus ta soovib luua hubasust. Foto: Meelis Meilbaum

Ajajärk, mil Haljalas ei olnud ühtegi lillepoodi, on möödas – nüüd on neid suisa kaks. Paari nädala eest avas Eleks Telefoni klienditeeninduse endistes ruumides uksed Külla Kristelile ja kaheksa kuud on Grossi kauplusega sama katuse all tegutsenud Hetly Butique.

Lilleäri ette võtnud naised konkurentsi ei pelga, mõlemal on oma ideed ja käekiri. Kliendil on aga võimalus valida. Jaanuari peetakse lilleäris vaikseks kuuks, aga just jaanuaris otsustas Kristel Strazdin teha teoks oma ammuse plaani ning avada lillepoe. Äri nimeks on Külla Kristelile ja perenaise soov on, et kliendid ei astuks vaid üle ukse lille ostma, vaid tunneksid end oodatud külalisena.

“Tahaksin, et inimesed, kes poodi tulevad, tunneksid end siin hästi. Nad võivad diivanil istuda, pakun kohvi, olen olemas, kui soovitakse juttu ajada,” räägib Strazdin ja lisab, et tulevad lapsed pärast kooli ja astuvad läbi eakad – ka ilma lillesoovita on nad teretulnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles