ID-pilet loobub Swedbanki internetipanga lingist

Mirjam Mäekivi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki internetipanga töö on täna öösel häiritud. Pilt on illustreeriv.
Swedbanki internetipanga töö on täna öösel häiritud. Pilt on illustreeriv. Foto: swedbank

Swedbanki internetipanga kliendid peavad tulevast kuust ID-pileti müügikeskkonna omal käel internetist üles leidma, sest Ühendatud Piletite AS loobub kulude kokkuhoiuks pangalingist, kirjutab Äripäev.

Ühendatud Piletite ärivaldkonna juht Lennart Leht selgitas, et www.pilet.ee on läbi teinud põhjaliku uuenduskuuri ning ühe uuendusena täiustati ka senist sisselogimise loogikat, mille kohaselt on kasutajal lisaks internetipanga autentimisele võimalik ennast tuvastada ka e-posti, telefoni, mobiil-ID vahendusel ning osaliselt ka tehtud valik arvutis meelde jätta.

Ta lisas, et statistiliste andmete järgi ostab ID-pileteid ligikaudu 300 000 inimest ning 63 protsendil juhtudest tulevad nad piletimüügikeskkonda otse, 37 protsenti jaguneb aga 124 erineva internetiviite vahel.

«Samas on internetipangas paikneva viite hoidmise ja nimetatud panga autentimise näol tegemist siiski märkimisväärse kuluga,» põhjendas Leht pangalingist loobumist, soostumata siiski ütlemata, palju Ühendatud Piletite AS pangalingist loobumisega kokku hoiab.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles