Repliik: kiida teenindajat

Katrin Uuspõld
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katrin Uuspõld
Katrin Uuspõld Foto: Arvet Mägi

Tõttasin kaupluse uksest sisse ja silmanurgast fikseerisin kleepsu. Punane naerunägu. Teate küll, see kampaania “Kiida teenindajat!” kleeps. Kuskilt ajusopist kerkis pinnale infokild, et oot-oot, hea teenindaja kuu on märts, aga praegu on ju november. Nojah, ega sellest ei olegi midagi, hea teenindaja väärib alati kiitust.

Mu naaberriigist pärit sõbranna on tihti Eestis söögikohta või kauplust külastades aga ahastuses ja uurib, kas see on kuidagi nõukogude mentaliteediga seotud, et müüja ei tea, kuidas letil olev aparaat toimib, või ettekandja ei tule selle peale, et kogu laudkonna söögid võiksid saabuda enam-vähem samal ajal.

Ei, ilmselt ei ole nõukaaeg süüdi, lihtsalt omanik pole investeerinud oma töötajate väljaõppesse, ja kui teenindamine loomuomane või õpitud pole, annab kohe tunda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles