Rakvere trükifirma kolis internetti

Margus Martin
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üle poole veebikeskkonna wallprint.ee külastajatest ja tellijatest kasutab Taavi Müürsepa sõnul mobiilseid seadmeid – nutitelefoni või tahvelarvutit.
Üle poole veebikeskkonna wallprint.ee külastajatest ja tellijatest kasutab Taavi Müürsepa sõnul mobiilseid seadmeid – nutitelefoni või tahvelarvutit. Foto: Margus Martin

Juba ammu pole uudis, et paljud ettevõtted müüvad oma kaupu suuremal või vähemal määral interneti vahendusel. Veebipõhistel firmadel, mis pakuvad teenuseid kodulehe kaudu, võib olla isegi väike kontor, ent suhtlus klientidega käib rohkem meilitsi või telefonitsi kui silmast silma.

See on mugav, aitab säästa kontori ülalpidamiskulusid ja mis seal salata, on efektiivsem ka väiksemate tööjõukulude tõttu. Virumaa Teataja kohtus Wallprinti juhi Taavi Müürsepaga vahetult enne isadepäeva firma Rakveres Rägavere teel asuvates tööruumides.

Ehkki ettevõte toimetab füüsiliselt Lääne-Viru maakonnakeskuses, ei ole selle asukohal tänapäeva veebiäris erilist tähtsust. Wallprintil pole Rakveres kontorit selle klassikalises mõistes ega ka klienditeenindust. Laienemisplaane pidavas firmas võetakse kõik tellimused vastu veebi vahendusel ning need täidetakse (loe: kaup pakendatakse) juba kitsaks jäänud rendipinnal. Vestlus laienemisplaane pidava Wallprinti 29-aastase eestvedajaga leidis aset ühel kibekiiremal perioodil, mil kolmel töötajal tuli täita mitusada tellimust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles