Pahandus majas: virtuaallemmikud toovad päris maailma pätitembud

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pahandus majas: virtuaallemmikud toovad päris maailma pätitembud.
Pahandus majas: virtuaallemmikud toovad päris maailma pätitembud. Foto: Shutterstock

Growtopia on üks mäng. Samamoodi nagu CS:GO. Mõlemad 2D-vaates internetimängud on popid, paeludes nii suuri kui ka väikeseid. Aga seal, kus on mängulust, ei valitse vaid rõõm. Korralvalvurite tööülesandeks on üha enam saanud lahenduste leidmine internetimaailmas tekkinud probleemidele. Paljuski vanemate huvipuuduse tõttu.

Growtopia on mäng, kus kõik kasutajad on ühes keskkonnas. Idee on lihtne: mängija hakkab käima mööda maailmu, et asju koguda. Tränil on väärtus, seda saab kasvatada. Varandust võib leida või vahetada raha ehk kristallide vastu. Omavahel mängukeskkonnas muidugi suheldakse, usaldatakse üksteist, aga ka varastatakse.

Ajaviide võib aga tuua ka paksu pahandust. Veebikonstaabel Maarja Punak ütles, et Growtopia on igas koolis lastele huvi pakkuv mäng ja pettus käib mingi osa laste arvates asjaga kaasas, kuigi reeglite järgi seal mängus tehinguid tehes petta ei tohiks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles