Perekond tuletab reklaamiga meelde südantsoojendavat hoolimist

Anu Viita-Neuhaus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Anneli Undresti tööandja Omniva otsustas Undresti perekonna kutsuda firma reklaamnägudeks. Pereisa Jaanuse, ema Anneli, Krisselini (vasakul) ning Kristini abiga valmis soe ja südamlik jõulureklaam.
Anneli Undresti tööandja Omniva otsustas Undresti perekonna kutsuda firma reklaamnägudeks. Pereisa Jaanuse, ema Anneli, Krisselini (vasakul) ning Kristini abiga valmis soe ja südamlik jõulureklaam. Foto: Erakogu

Rakveres elav Anneli Undrest kutsus kuu aja eest Messengeris kokku perevestluse. Omavahel tuli arutada ettepanekut, mis tööandja talle ja tema perekonnale tegi.

Anneli Undresti tööandja arvates sobis tema pere suurepäraselt Omniva e-poodi ja jõulumarki reklaamima. Ka Annelile see mõte meeldis. “Et läbi meie tuuakse ekraanile vahetus ja ehedus. Sümpaatne oli ka see, et inimestele soovitakse rõõmu tuua kaneelilõhnalise margiga,” ütles Anneli Undrest.

Kaunis. Ometi vajas ta ka oma kaaskondlaste arvamust. Pere kaheksaaastane tütar Krisselin oli kohe asjaga päri. “Tegin lausa mitu hundiratast ja hüppasin. Tahtsin seda väga ning ootasin kärsitult, millal juba saaks kaasa teha,” tunnistas tüdruk. Perepea Jaanus oli, kui nüüd aus olla, skeptiline. “Esialgu ju ei teadnud, mis meid ees ootab,” sõnas Jaanus Undrest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles