Rimi poeketi parim müüja töötab Põhjakeskuses

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õie Samma leiab, et mis viga tööd teha, kui on tore kollektiiv ja heatahtlikud kliendid.
Õie Samma leiab, et mis viga tööd teha, kui on tore kollektiiv ja heatahtlikud kliendid. Foto: Emilia Martin

Tänavu juba üheteistkümnendat korda toimunud Rimi parima klienditeenindaja ehk Nobenäpu valimise võitis Põhjakeskuse Rimi hüpermarketis töötav Õie Samma, kes on seal ametis olnud juba üheksa aastat.

Parimaks tunnistatud Õie Samma ütles, et kõige enam meeldib talle oma töö juures kollektiiv, sest kaastöötajad on alati abivalmis ja sõbralikud. “Lisaks toredale kollektiivile on ka kliendid väga sõbralikud. Arvan, et mida inimene ise välja peegeldab, seda saab ta ka teistelt tagasi. Nende üheksa aasta jooksul, mis ma olen müüjatööd teinud, võib negatiivseid kogemusi kokku lugeda ühe käe sõrmedel,” kõneles Samma.

Viimastest aastatest ei meenunud talle ühtegi sellist juhtumit, kui klient oleks pahasena poest välja läinud. “Ma püüan alati klientidele olukorda selgitada ning lahendusi pakkuda.”

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles