Sisukord
Paberleht
Postimees

Põhjakeskusest leiab nüüd interaktiivse infokioski

1 min lugemist
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste (paremal) ja tarbimiskeskkonna arendustalituse juhataja Ando Kiidron olid Põhjakeskuses uut infokioskit tutvustamas. FOTO: Aarne Mäe

Teisipäeval avas tarbijakaitseamet Rakvere külje all Põhjakeskuses elektroonilise abimehe, mis annab vastuseid levinuimatele tarbijateemalistele küsimustele. Tegemist on esimest korda kasutusele võetud lahendusega Euroopa Liidus.

Tellijale Tellijale

Analoogsed infokioskid on alates 2015. aastast Tallinna lennujaamas, kust saab teavet lennureisija õiguste kohta. Näiteks kui lend hilineb, on võimalik infokioskist uurida, millised on sel juhul reisija õigused.

Kaubanduskeskuste infokioskid on lennujaamaprojekti loomulik jätk, märkis tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste. Pressiesindaja Hanna Turetski lisas, et kaubanduskeskustesse paigutati infokioskid selleks, et inimesed saaksid kohe, kui küsimused on oste sooritades tekkinud, neile vastuse.

29.05.2020 31.05.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto