Põhjakeskusest leiab nüüd interaktiivse infokioski

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste (paremal) ja tarbimiskeskkonna arendustalituse juhataja Ando Kiidron olid Põhjakeskuses uut infokioskit tutvustamas.
Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste (paremal) ja tarbimiskeskkonna arendustalituse juhataja Ando Kiidron olid Põhjakeskuses uut infokioskit tutvustamas. Foto: Aarne Mäe

Teisipäeval avas tarbijakaitseamet Rakvere külje all Põhjakeskuses elektroonilise abimehe, mis annab vastuseid levinuimatele tarbijateemalistele küsimustele. Tegemist on esimest korda kasutusele võetud lahendusega Euroopa Liidus.

Analoogsed infokioskid on alates 2015. aastast Tallinna lennujaamas, kust saab teavet lennureisija õiguste kohta. Näiteks kui lend hilineb, on võimalik infokioskist uurida, millised on sel juhul reisija õigused.

Kaubanduskeskuste infokioskid on lennujaamaprojekti loomulik jätk, märkis tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste. Pressiesindaja Hanna Turetski lisas, et kaubanduskeskustesse paigutati infokioskid selleks, et inimesed saaksid kohe, kui küsimused on oste sooritades tekkinud, neile vastuse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles