Postkontori teenindaja küsis postiindeksi ütlemise eest tasu

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postkontor. Pilt on illustratiivne.
Postkontor. Pilt on illustratiivne. Foto: ARVET M

Üleeile pöördus Rakvere Omniva postkontorisse naisterahvas, kes palus sealsel teenindajal aidata tal teada saada oma koduaadressiga seotud postiindeks. Selle info avaldamise eest küsis postkontori klienditeenindaja naisterahva käest 30 senti, mida naine ei olnud nõus maksma.

Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv ütles, et kui tegu oli erakliendiga, mida kirjeldatu põhjal võib eeldada, kuna uuriti oma koduaadressi sihtnumbrit, siis on kahjuks tegemist teenindajapoolse eksimusega.

Kaiv lisas, et teenindaja segadus oli tingitud sellest, et ärikirjateenuse puhul on tõesti puuduva sihtnumbri lisamine või parandamine tasuline äri­kliendi lisateenus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles