Sisukord
Paberleht
Postimees

Eestlased kulutasid eritariifsetele kõnedele üle miljoni

1 min lugemist
VILJANDI, EESTI, 11JAN17 Mobiiltelefon. R??kimine telefoniga ELMO RIIG/SAKALA FOTO: Elmo Riig/SAKALA

Möödunud aastat iseloomustab suur kõnede hulk eri klienditeeninduste lühinumbritele, ütles Tele2 tootedirektor Katrin Aron pressiteate vahendusel.

Tellijale Tellijale

“Märksõnadena võib siinkohal selgelt välja tuua ID-kaardi abiliini, Tallinki eraklienditeeninduse ja parkimise lühinumbritele tehtud kõnede hulga. Lahvatanud ID-kaardi sertifikaatide turvariski paanika tõstis nende abiliinile helistamiste hulka eelmisel aastal 61 protsendi võrra,” rääkis Aron.

Aroni sõnul oli edetabeli tipus ka Starmani lühinumbrile tehtud kõnede arv. “Seda mõjutas tõenäoliselt seoses ettevõtte ühinemisega suurenenud küsimuste hulk,” lausus ta.

29.05.2020 01.06.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
LOGI SISSE
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto