Kaido Höövelson ehk Baruto: “Eesti laev on kreenis, aga augu lappimise asemel piirdutakse vee välja viskamisega”

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaidot ­kujutav suure-mõõtmeline pilt  on elutoas ­esialgu külili­asendis. Nuputamist, kuhu see panna, jätkub.
Kaidot ­kujutav suure-mõõtmeline pilt on elutoas ­esialgu külili­asendis. Nuputamist, kuhu see panna, jätkub. Foto: Erakogu

Sumokarjääri lõppedes tuli Baruto ehk Kaido Höövelson (33) mõne aasta eest koju tagasi, kuid Eestil polnud kuulsale pojale midagi pakkuda. Kuigi toonane president Toomas Hendrik Ilves kutsus talente ilma pealt Maarjamaale naasma, tundis Kaido, et ta pole justkui oodatud.

Eesti poliitilist ja majanduselu üsna kriitilise pilguga hindav Kaido ütleb, et meil on korralik lennujaam, aga puudub normaalne lennuühendus. “Kellele me seda Rail Balticut ehitame? Kui Eestis peaks midagi juhtuma, kas siis saame siit hästi kiiresti minema, kuna lennujaam on kinni, sest lennukiga me siit küll mitte kuskile ei pääse?” küsib ta. Rongide liikumiskiirusest rääkides on kõnekas fakt, et Jaapanis arendavad kiirrongid 400-kilomeetrist tunnikiirust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles