Meil Eestis on ikka palju reklaami. Televiisorist tuleb reklaam iga 7–10 minuti tagant. Vahel suudab isegi ära unustada, mis televiisorist üldse tuli või kuhu film pooleli jäi. Ka internetis ei saa rahulikult uudiseid lugeda, kohe lajatavad reklaamiga näkku nagu labidaga. Siis muudkui klõpsa ristikesi, et sellest vabaneda.
Tellijale
Kiri: liiga palju reklaami
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige toredam lugu on reklaamidega, millega Omniva töötajad usinalt postkasti ummistavad. Nagu peetaks inimesi rumalateks, et nad ei tea, mis poes müügil on. Ei ole enam stagnaaeg, mil poes midagi ei olnud. Nüüd on kõike saada.