Kiri: liiga palju reklaami

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiri.
Kiri. Foto: Kamilla Selina Lepik

Meil Eestis on ikka palju reklaami. Televiisorist tuleb reklaam iga 7–10 minuti tagant. Vahel suudab isegi ära unustada, mis televiisorist üldse tuli või kuhu film pooleli jäi. Ka internetis ei saa rahulikult uudiseid lugeda, kohe lajatavad reklaamiga näkku nagu labidaga. Siis muudkui klõpsa ristikesi, et sellest vabaneda.

Kõige toredam lugu on reklaamidega, millega Omniva töötajad usinalt postkasti ummistavad. Nagu peetaks inimesi rumalateks, et nad ei tea, mis poes müügil on. Ei ole enam stagnaaeg, mil poes midagi ei olnud. Nüüd on kõike saada.

Pole vaja iga nädal seda priskete reklaamidega meelde tuletada. Ega ketšup, mis on värvilt õrnpunane ja vedelam kui tomatimahl, siis iga neljapäev ilmuvast Grossi paberreklaamist maitsvamaks ei muutu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles