Algab viies sinilillekampaania

E-post prindi artikkel saada vihje loe ja lisa kommentaare

Algab sinilillekampaania.

FOTO: Sander Ilvest

Neljapäeval saab Tapa kesklinnas alguse viies sinilillekampaania, millega kutsutakse Eesti kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide toetamiseks kandma sinilillemärki.

Sinilillekampaania avaüritus algab neljapäeval Tapa gümnaasiumi ees kell 14, mil astuvad üles Tapa muusikakooli lapsed ja kaitseväe orkester. Kell 14.45 peab sinilillekampaania avakõne MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu esimees staabiveebel Enn Adoson. Seejärel peab tervituskõne ja annab Sinilillejooksu stardi kaitseväe peastaabi ülem kindralmajor Martin Herem. Sinilillejooksu parimaid autasustab Tapa vallavanem Alari Kirt.

Viiendat aastat peetava sinilillekampaania eesmärk on kutsuda üles kandma sinilillemärki Eesti kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ja nende lähedaste tunnustuseks. Sinilillesümboolika müügist kogutavate annetustega toetab MTÜ Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing sel kevadel veterane ning aitab rajada Tapa linnas välitrenažööride ala, soetada Tartu ülikooli kliinikumile ja Rakvere haiglale taastusraviseadmeid ning toetada MTÜ Peaasjad tegevust meeste vaimse tervise edendamisel.

Iga sinilillemärk, mille on valmistanud SA Hea Hoog vahendusel vaimsete ja psüühiliste erivajadustega inimesed üle Eesti, on unikaalne käsitöö. Kõikjal Eestis aitavad sinilillesõnumit ja -märke levitada ning annetusi koguda Naiskodukaitse vabatahtlikud.

Kampaania vältel on lisaks Tapa Sinilillejooksule võimalik osaleda jooksul Tallinnas, Pärnus, Tartus, Brüsselis ja Kopenhaagenis. Veteranikuu kulmineerub 23. aprillil Tallinnas Vabaduse väljakul toimuva Veteranirockiga, kus astuvad üles Liis Lemsalu, Ott Lepland ja Ivo Linna koos bändiga Revals, Karl-Erik Taukar Band ning Kaitseliidu Tallinna maleva rokkbänd Mustad Kolonelid.

5.-30. aprillini on sinilillemärke ja -käepaelu võimalik osta kõigil veteranipäeva üritustel, naiskodukaitsjatelt, Selveri kauplustes, R-kioskites, Rahva Raamatu kauplustes, Apollo raamatupoodidest, Circle K teenindusjaamadest, valitud Espak ehitusmaterjalikauplustest, MyFitnessi spordiklubidest, Tallinna lennujaamast, Nordica lendudel, Estraveli büroodest, T-pileti kassadest ning koostöös Itella Smartpostiga ka internetiaadressilt www.annameau.ee.

Oma panusega aitavad kampaania õnnestumisele kaasa kaitseministeerium, Eesti kaitsevägi, Eesti Kaitseväe Veteranid MTÜ, Milrem MLC, Threod Systems, Bae Systems, Nord Arms, Printwise, SEBE, Elisa, Tele2, Telia, Smarten Logistics, Swedbank ja Tallinna kesklinna valitsus.

Tagasi üles