Hea kaupmees tunneb oma klienti nägupidi

Katrin Uuspõld
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
GlamShopi pidaja Helerin Samma ütleb, tema pood on tema nägu – ta tahab pakkuda särtsakaid kaupu igas eas inimestele.
GlamShopi pidaja Helerin Samma ütleb, tema pood on tema nägu – ta tahab pakkuda särtsakaid kaupu igas eas inimestele. Foto: 4x Kasper MÄe

Suurte ketipoodide kõrval on jäänud vähemaks väikepoode. Mõned neist ometi püsivad, neil on oma nišš ja truu klientuur. “Nooremad” väikepoed aga müüvad paralleelselt kauplusepinnal ning sotsiaalmeedias.

Jalatsipoodi Mudel Rakveres Tallinna ja Laia tänava nurgal mäletavad nüüdsed keskealised juba oma lapsepõlvest ning veel vanemad inimesed noorusajast. Viimased 23 aastat on poe omanikuks OÜ PAK, mis tegeleb kinnisvaraga Virumaal.

OÜ esindaja Hiie Miltop ütles, et ettevõte ostis hoone ning jättis alles ka jalatsipoe. “Tõsi, kauplus oli varem suuremal pinnal ning nüüd on kauplemine palju keerulisem, aga oleme oma väikese poe siiski alles hoidnud,” rääkis Miltop. “Oleme keskendunud pigem vanemale inimesele, kel vajadus kummiku-kalossi ning laiema liistuga naistesaabaste järele,” lausus Hiie Miltop.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles