Puust ja punaseks: milleks on bussisõitjal vaja ühiskaarti?

Katria Helena Komp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Go Busi Rakvere regiooni juht Rein Kaljuveer demonstreerib maakondade bussikaarte.
Go Busi Rakvere regiooni juht Rein Kaljuveer demonstreerib maakondade bussikaarte. Foto: Meelis Meilbaum

Pealinnas on reisijad pidanud ühissõidukites juba mitmel aastal validaatori ees rohelist kaarti viibutama, piletiostjaid kohtab seal harva. Lääne-Virumaal on ühiskaardisüsteem siiani segane, ehkki see hõlmab nii linnaliinibussides kui ka maakonnaliinidel sõitjaid.

Go Busi Rakvere regiooni juhi Rein Kaljuveeri sõnul on kõige olulisem, et inimesed ei ostaks endale mitut kaarti. Hiljaaegu ilmnes probleem, et õpilastel, kellele kooliskäimiseks bussikaart oli tehtud, ei toiminud seesama kaart pärast koolivaheaega. Põhjus oli selles, et noored käisid vaheajal Tallinnas, kus nad uue kaardi ostsid ning selle isikustasid – tegelikult oleks saanud ka seal Lääne-Virumaa kaardiga sõita.

Juba kaardi nimetus – ühiskaart – märgib, et seda saab kasutada kõikjal Eestis. Seega pole tarvis soetada iga maakonna kaarti – vastasel juhul kantakse uue kaardi isikustamisel kogu informatsioon automaatselt vanalt üle uuele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles