Politsei püüdis ja haris turvavarustuse eirajaid

Toomas Herm
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
OÜ Autosõit liiklusõpetaja Karlo Ehvärt tunnistas, et ei ole kindel, kumb variant on parem: kas pärast õnnetust sattuda surnuaiale või ratastooli.
OÜ Autosõit liiklusõpetaja Karlo Ehvärt tunnistas, et ei ole kindel, kumb variant on parem: kas pärast õnnetust sattuda surnuaiale või ratastooli. Foto: Kasper Mäe

Kas te tahaksite neljandalt korruselt alla hüpata? Ilmselt mitte. Aga sellega võrreldava matsu saab sõidukis olija avarii korral, kui sõidukiirus on 50 kilomeetrit tunnis ja turvavöö kinnitamata.

Kas te tahaksite neljandalt korruselt alla hüpata? Ilmselt mitte. Sellega võrreldava matsu saab sõitja avarii korral, kui sõidukiirus on 50 kilomeetrit tunnis ja turvavöö kinnitamata.

Teisipäeval tabas politsei Rakveres turvavarustuse kasutamist kontrollides viis sohvrit, kes turvavöö kinnitamist vajalikuks ei olnud pidanud. Neist neli kasutas korravalvurite pakutud karistuse ehk trahvi alternatiivi ja osales osaühingu Autosõit koolitusel, kus sai oma nahal proovida, mis juhtub siis, kui turvavarustust ei kasuta. Tõsi, õppestendil kiiruse juures seitse kilomeetrit tunnis. Aga juba sellel kiiruselgi saadud mats oli väga veenev argument turvavarustuse kasutamise vajalikkusest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles