MTÜ-l Lääne-Viru Turism valmisid turundusprojekti “Virumaa loodus-, lõõgastus- ja kultuuripuhkus tuntuks välisturgudel” raames esimesed neli reklaamklippi, mis räägivad perepuhkusest looduses ja teemaparkides, mõisapuhkusest ja noortepuhkusest.
Esimesed neli turismiklippi said valmis
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Klippides reklaamitakse maakonna turismitooteid ning teenusepakkujaid.
Näiteks noortele suunatud klipp jutustab loo kodulinnas taaskohtuvatest noortest, kes veedavad lõbusalt koos ühe nädalalõpu, jõudes sel ajal nii muuseumisse, randa, klubisse kui kohvikusse, ja viitab sellele, et siin on lahe aega veeta ja põnevaid tegevusi võib leida igal pool.
Mõisapuhkuse klipp räägib maakonna imelistest pärlitest, mis pakuvad mõisahuvilisele kliendile lisaks tavapärasele kultuuri- ja ajalooekspositsioonile ka hotelli- ja restoraniteenuseid ning põnevaid tegevusi.
Kokku toodetakse 12 eriteemalist, erinevatele sihtrühmadele suunatud klippi. Juba valminud klippe on võimalik vaadata Youtube’is.