Omniva tehtud muudatused parandavad Tamsalu piirkonnas posti kojukannet

Margus Martin
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Postikullerid kasutavad kojukandel erinevaid transpordivahendeid, mille hulka kuuluvad ka ATV-d. Pilt on illustratiivne.
Postikullerid kasutavad kojukandel erinevaid transpordivahendeid, mille hulka kuuluvad ka ATV-d. Pilt on illustratiivne. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Septembri alguses avaldasid paljud Tamsalu linna elanikud pahameelt, et nende tellitud ajakirjandusväljaanded jõuavad postkasti tavatult hilja. Mõnel puhul nähti postiljoni, ajaleht näpus, koduvärava juurde tulemas suisa kell kuus õhtul või veelgi hiljem.

Säärane olukord on väldanud paar nädalat ja praeguseks on Omniva meedia­suhete juhi Mattias Kaivu kinnitusel probleemid kojukandega Tamsalus seljatatud. “Sellel aastal oleme postikandevõrgus teinud mitmesuguseid muudatusi, mis tagavad efektiivsema ning mõistlikuma postikande. Seoses ebakorrektsete aadressandmete korrigeerimise, märgistamata postkastidega klientide teavitamise ning kanderingide efektiivistamisega tekkisid ajutiselt mõningad hilinemised posti kättesaamisel. Hetkel võin kinnitada ka, et tänaseks on olukord taastatud ning Tamsalu piirkond on teenindatud kella 16-ks,” lausus Kaiv.

Kaiv lisas, et seoses kanderingide muutmisega võib mõni elanik siiski posti nüüdsest hiljem saada, teised jällegi varem.

“See on tingitud sellest, et paratamatult ei saa kõik aadressid paikneda kanderingi alguses. Need, kes asuvad postikulleri kanderingi alguses, saavad lehed varem ja need, kes lõpus, saavad hiljem,” selgitas meediasuhete juht.

“Kanderingide muutmisel võib lihtsalt mõni varem kanderingi alguses paiknenud majapidamine sattuda ringi lõppu. Sellest ka posti hilisem jõudmine. Kogupildis tehakse kanne ikka samas ajavahemikus,” märkis ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles