Kogemuste vahetamine toetab naiste tegutsemist ettevõtjana

, Lääne-Viru arenduskeskuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heli Eigi.
Heli Eigi. Foto: Arvet Mägi

Kantar Emori äsja avaldatud uuringutulemused on mõtlemapanevad: ligi 80 protsenti Eesti elanikest ei kavatse ettevõtlusega tegelema hakata, sest puudub edu tõotav äriidee ja kammitseb hirm ebaõnnestumise ees.

Uuringu kohaselt riskivad meil ettevõtlusega ülekaalukalt rohkem tegeleda mehed – neid on ettevõtjate hulgas ligi kaks kolmandikku ning üldjuhul on nad nooremapoolsed. Miks siis naised ei taha oma äriga tegeleda?

Naised kaaluvad sagedasti oma ettevõtte loomist 40. eluaastates, kui lapsed on juba suureks sirgunud ning omandatud haridus koos elukogemusega on andnud selge pildi, millises valdkonnas oleks võimalik hakata tegelema omale sobiliku äriga. Paraku jääb aga just keskealistel naistel nii mõnigi hea idee realiseerimata, sest ollakse liiga alahoidlikud. Või siis ei leita oma mõtetele piisavat praktilist tuge.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles