Repliik: lojaalsus ei maksa tuhkagi

Kristi Ehrlich
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristi Ehrlich.
Kristi Ehrlich. Foto: Virumaa Teataja

Mobiilioperaatorite vahel käib karm heitlus klientide pärast – iga viimane kui üks on kulla hinnaga.

Esimesel juhul on see kiiskav hinnasilt kliendil küljes siis, kui tegemist konkurendi juures olevaga, keda on lootus üle meelitada.

Teisel juhul saab selle hinnasildi klient juurde siis, kui konkurendil on õnnestunud ta üle meelitada. Tavaliselt järgneb sellele telefonikõne seniselt mobiilioperaatorilt ja mesimagusal häälel tehakse üks soodne pakkumine teise järel. Peaasi, et klient jooksu ei pistaks. Täitsa tavaline praktika.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles