Swedbank lõpetab Tapal nõustamise

Aivar Ojaperv
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki klientide huvi nõustamisteenuse vastu väheneb.
Swedbanki klientide huvi nõustamisteenuse vastu väheneb. Foto: LIIS TREIMANN/PM/SCANPIX BALTICS

Swedbank lõpetab 1. veebruarist nõustaja teenuse pakkumise Tapal ning edaspidi saavad panga kliendid kasutada nimetatud linnas vaid netipõhist teenindust ja kolme sularahaautomaati, millest ühes on võimalik teha ka sissemakseid.

Panga väitel tulenes sulgemisotsus esinduse vähesest külastatavusest.

Swedbanki kontor suleti Tapal 2014. aasta suvel. Seejärel teenindas raudteelinnas kliente pangabuss, mille külastatavus oli samuti väike. 2016. aastal avas pank Tapa linnaraamatukogu ruumides nõustamiskeskuse, mis esialgu töötas ühel päeval nädalas. Nõustaja viimane tööpäev Tapal on 14. jaanuaril kella 10–16.

Panga kinnitusel saavad kliendid ka edaspidi linnaraamatukogu internetipunktis asuvaid arvuteid oma pangatoiminguteks kasutada.

Tapa linna elanike kasutusse jääb aadressil Jaama 1 asuv sularahaautomaat, mille abil saab nii sularaha välja võtta kui ka kontole kanda, ja kaks sularahaautomaati, mille abil saab sularaha välja võtta.

Lisaks on Swedbanki klientidel võimalik sularaha tasuta välja võtta Coop Eesti poeketi kauplustes oste tehes.

Tapale lähim Swedbanki kontor asub Rakveres. Enne kontori külastamist soovitab pank kohtumise aja broneerida. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles