Maksuamet hakkab ridu koondama

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maksu- ja tolliameti Paide teeninduspunkthulgaga.
Maksu- ja tolliameti Paide teeninduspunkthulgaga. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Kokkuhoiuvõimalusi otsiv maksu- ja tolliamet hakkab vähendama nii teeninduskohtade kui töötajate arvu. Paidesse peaks büroo alles jääma, aga väiksemal pinnal ja vaid mõne töötajaga.

Maksu- ja tolliamet kavandab strateegiat aastateks 2013–2016, üks osa sellest on leida kokkuhoiukohad. Ühe kokkuhoiuvõimalusena näeb amet teenindusvõrgu optimeerimist kliendi vajadustele vastavaks ehk teeninduskohtade ja töötajate arvu vähendamist.


Ameti peadirektori asetäitja Timo Riismaa kinnitusel moodustavad tänavu elektrooniliselt edastatud deklaratsioonid üle 95% kõigist maksu- ja tolliametile esitatud deklaratsioonidest.


Riismaa lubas, et Paidesse jääb teenindusbüroo kindlasti alles ning maksu- ja tolliameti teenused on siinsetele maksumaksjatele kättesaadavad ka edaspidi. «Ilmselt jääb büroo väiksemale kontoripinnale, vähemate klienditeenindajatega ning ilma tagatoategevusi tegevate ametniketa,» täpsustas ta.

Praegu töötab maksu- ja tolliameti Paide teeninduskohas 18 inimest, klientide teenindamisega tegeleb neist seitse.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles