Uuenduskuuri läbi teinud ja klientidele natuke aega tagasi oma uksed jälle avanud Säästumarket pakub nüüd ka laiemat kaubavalikut, oluliselt rohkem on värsket toidukaupa.
Säästumarket muutis kuube ja sisu
Rimi Eesti Food ASi ketti kuuluv Rakvere Säästumarket läbis hiljaaegu nii välise kui ka sisemise muutuse ning pakub nüüd märksa rohkem tooteid.
Rimi ja Säästumarketi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja ütles, et uuenduskuur algas juba oktoobris Keila Säästumarketist ning eelmise aasta jooksul tehti ümber kümme kauplust. Selle aasta alguses jõuti Rakverre.
Säästumarketite uuenduse ühe põhjusena tõi Mägioja välja asjaolu, et kauplusekett ja tootemark üleüldse vajavad aeg-ajalt uuendamist.
"See polegi ainult väline muutus, vaid pigem sümboliseerib sisemist muutust," lausus ta.
Seoses uuenduskuuriga laienes ka kaupluse sortiment: kui enne kuulus Säästumarketi valikusse 1200 toodet, siis nüüd on see 1700-le tõusnud. Olulisel määral täienes just värske toidukauba sortiment.
Pisut muudeti veel kaupade väljapanekut, varem kastides olnud puuviljad pandi spetsiaalsetele alustele, sama tehti saia ja leivaga.
"Kõikide muudatuste märkimiseks on uus logo, mis näitab, et just see pood on see, kus muudatused on tehtud," märkis Mägioja.
Ta rõhutas, et hoolimata kõigest uuest, Säästumarket on ja jääb piiratud tootevalikuga ostukohaks, sest kaupluse eesmärk on pakkuda kõige paremaid hindu.