Kaks aastat tegi Argo balletitunnis stange kõrval hambad ristis väänamisharjutusi. Kui sulle ikka pole antud, et jalg väändub lahti ning sa spagaati teha ei suuda, siis tuleb teha topelttööd, kirjeldas noormees. See on füüsiliselt ränk rahmeldamine.
Ülitiheda õppekava tõttu tavaliselt kiirelt mööduv aeg ei unustanud kolmapäevaõhtuste balletitundide ajal kunagi pooleteiseks tunniks justkui seiskuda. Ja Argo muudkui kontrollis, ega kell järsku seisma ole jäänud.
Füüsilised katsumused pole midagi võrreldes vaimse koormusega. Kahtlused oma võimetes, soovides ning valikute õigsuses kummitavad kõiki lavatudengeid. Näitleja elukutse on kohati skisofreeniline kahestumine, sõnas Laura. Seetõttu on vahel väga keeruline iseendas tasakaalu leida.
Viimase kooliaasta suvel Inglismaal teatrikoolis olles leidis Laura lõpuks otsitud vabaduse. Eestis oli kogu aeg vastutustunne - minu kool, minu õpetajad - ma tegin nagu nende jaoks. Aga Inglismaal oli kõigil ju suva, kes ma olen.
Seal taipas Laura, et laval esindab ta eelkõige iseennast, kes ei pea eraldi tegelema kellelegi meeldimisega.
Vaimne vastupidavus ning erksus said tuleristsed XX lennu diplomilavastustes, kus pidevalt tuli ootamatusteks valmis olla. Näiteks ühe Seitsme venna (mängivad ainult XX lennu poisid - toim.) etenduse ajal Linnateatri taevalaval oli parajasti kätte jõudnud vaikne koht, kui korraga hakkas üle maja undama tuletõrjealarm.
Seitse poissi vaatasid laval üksteisele ähmi täis nägudega otsa - mis nüüd saab, kuidas situatsioon lahendada, meenutas Argo kerge muigega tollal väga tõsisena tundunud olukorda. Lühise või elektririkke tõttu tööle hakanud signalisatsioon jäi mõne minuti pärast vait. Argo on uhke, et poisid jalgealust kaotamata etendust jätkata suutsid.