Täna öösel põrutasid kaks noormeest Rakveres Kastani puiesteel linna spordihoone klaasidessee, inimesed oluliselt vigastada ei saanud.
Rullnokad sõitsid Rakvere spordihoone klaasidesse
Spordihoone direktori asetäitja Allan Jaakus rääkis, et intsident juhtus kella 1.40 paiku. Sõiduauto oli poolenisti spordihoone suures galeriis.
Auto purustas 9 suurt pakettakent ja tõmbas põranda küljest lahti alumiiniumist kandetala. Jaakuse sõnul on kahjusumma suurusjärgus 80 000 krooni.
Algaja juhti tähistava vahtralehega sõidukis oli kaks noormeest. Jaakuse hinnangul oli juht kaine. Sohvri väitel oli tee libe ja nähtavus halb.
Rakvere abilinnapea Ain Suurkaev ütles, et spordihoone on kindlustatud ja lõhutu taastamiseks maksumaksja raha ei kulutata. Tema andmetel ei olnud nüüdne lõhkumine hoonele nii ohtlik kui mullu suvel juhtunu, mil sõiduauto BMW põrutas spordihoone jõusaali ja kannatada said kandetalad.
Suurkaevu sõnul paigaldati läinud suvel spordihoone juurde liiklusmärgid, mis lubavad seal maksimaalseks lubatud sõidukiiruseks 30 kilomeetrit tunnis. Sellise kiirusega aga ei ole väikesel autol võimalik hoonesse sisse sõita.
Suurkaevu hinnangul pidi auto kiirus olema kindlasti lubatust suurem ehk teisisõnu rikkus autojuht liikluseeskirja.
“Me ei saa ümber oma hoonete raudvalle ehitada,” jätkas abilinnapea. Spordihoone läheduses elavad inimesed on omavalitsust teavitanud rahu rikkuvatest ja lubatud sõidukiirust ületavatest sõidukitest. Suurkaevu sõnul ei saa omavalitsusametnikud aga korrarikkujatele suurt midagi teha. “Mina ei saa linnaametnikuna minna sinna kiirust mõõtma ja korda pidama,” sõnas Suurkaev ja lisas, et selleks on politsei.
Lääne-Viru politseijuhi Lembit Kalda ütlust mööda on korrakaitsjatele teada, et noored armastavad spordihoone juurde koguneda. Neil hoitakse silm peal, kuid politsei saab sekkuda vaid korrarikkumise puhul. Mundrikandja ei saa lihtsalt minna ja noored spordihoone ümbrusest minema ajada.
Politsei tegi olukorra parandamiseks linnavalitsusele ettepaneku paigaldada teiste linnade eeskujul spordihoone juurde täiendavad liikluskorraldusvahendid. Näiteks niinimetatud lamavad politseinikud. Samuti võiks seal mootorsõidukiga liiklemise ära keelata hilisõhtul ja öötundidel, mil spordihoones tegevust ei ole.