Rakvere lihakombinaat valiti parimaks kliendiks

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AFP / Scanpix

Reede õhtul selgusid Eesti rahvusliku reklaamikonkursi Kuldmuna pidulikul galal parimad reklaamid ja turundusüritused.


Parim reklaam valiti välja 631 ja parim üritus 46 võistlustöö hulgast.

Grand Prix pälvis maanteeameti poolt tellitud sotsiaalkampaania „Ära unusta helkurit!", parimaks kliendiks osutus Rakvere lihakombinaat, keda on selle tiitliga pärjatud ka  varem.

Aasta agentuuriks valiti Kontuur Leo Burnett.

Parima üritusturundusagentuuri tiitli sai Royal Service.

Konkurssi Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL). „Praegune raske aeg majanduses paneb nii reklaami tellijat kui ka agentuuri ühiselt pingutama ja piiratud võimalused sunnivad reklaamikontseptsiooni loomisel senisest nutikamad olema," ütles ERALi president Heily Aavik ja lisas, et täna on agentuurid suurema väljakutse ees kui varasematel aastatel.

Selle aasta tulemusi kommenteerides ütles Aavik, et üldine tase oli hea ning esitatud tööde arv jäi eelmise aastaga võrreldes samale tasemele.

Kuldmuna raames toimus ka noortekonkurss, mis vältas vaid 48 tundi ning kuhu esitasid oma tööd 19 erinevat meeskonda. Konkursi teemaks on sel aastal „Rämpstoit koolis".

Pesamuna 2009 tiitli pälvisid võistlustööd „Miss Junkfood" (esitaja Imagine) ja „Tead, mida sa sööd?" (esitaja MK). Võitjad sõidavad Cannes-i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile 2009. aasta juunis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles