Rakveres nõustatakse e-teenuste alal

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Virumaa Teataja
Copy
Nõustamispunkt Rakvere linnavalitsuses.
Nõustamispunkt Rakvere linnavalitsuses. Foto: Rakvere linnavalitsus

Rakvere linnavalitsuse peamajas Tallinna 5 tegutseb "Ole kaasas!" projekti raames nõustamispunkt, kus Rakvere elanikud saavad oktoobri lõpuni informatsiooni ja nõu linna e-teenuste kasutamiseks.


Rakvere linnasekretäri Riina Männiste sõnul on linna seisukohalt väga oluline, et elanikud oleksid teadlikud ja oskaksid kasutada pakutavaid e-teenuseid.



"Rakveres on võimalik esitada pea kõik taotlused ja dokumendid ametnikele e-posti teel digiallkirjastatuna. Veebipõhine asjaajamine on väga mugav ja aitab nii linnaametnikel kui elanikel endil oluliselt vähendada taotluste ja dokumentide menetlemise peale kuluvat aega.



Seetõttu on "Ole kaasas!" avalike nõustamispunktide tegevus linnavalitsuses igati teretulnud," rääkis ta.



"Ole kaasas!" avalike e-teenuste nõustamispunktid töötavad Rakvere linnavalitsuses aadressil Tallinna 5 kella 10-14.



Personaalne nõustamine kestab orienteeruvalt 15 minutit, nõu antakse elanikele nii eesti kui ka vene keeles.



Lähemat infot nõustamispunktide kohta saab telefonil 6180180 või veebilehelt

www.olekaasas.ee.

Tagasi üles