Majanduses tagab ellujäämise kiire ja edukas kohanemine

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ardo Uudmäe.
Ardo Uudmäe. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Ardo Uudmäe on ärijuhi haridusega Võhu Vein ASi turundusjuht, kes rakendab oma majandusteadmisi ka Tamsalu vallavolikogu majandus- ja keskkonnakomisjoni aseesimehe töös.


Olete diplomeeritud ärijuht. Mida soovite turundusjuhina teha Võhu Veini müügitöö tõhustamiseks?

Tahtmine müügiarenduse vallas on suur ja meeskond on meeldiv. Praegune keeruline olukord ja piiratud vahendid seavad aga omad mängureeglid.

Keskenduma peab väikeste kulutustega müügiedendustöödele. Kohe sai selgeks, et majandussurutis on tarbijaskonna olulisemalt hinnatundlikumaks muutnud, ja langev läbimüük sundis Võhu Veini kogu müügitöö uuesti otse tehase alla võtma.

Seni korraldas seda hulgimüügiga tegelev emaettevõte.

Praeguseks on taastatud eelneva aasta tulemustega võrreldavad müügitulemused ja üha uueneva tootevalikuga loodame neid peatselt juba ületama hakata.


Praeguse majanduskriisi ajal on firmasid tabanud tagasilöökidel palju põhjuseid. Millised on teie arvates tüüpilisemad vead, mida tehakse müügitöö korraldamisel?

Et praegu tagasilööke saada, ei pea tingimata vigu tegema. Hädavajalike kärbete ja kohanemisega venitamisel tulevadki tagasilöögid. Selle aasta algusest on Võhu Veinil uus juhataja ja vajalikud muudatused on tehtud.

Pingutustega nii müügitöös kui tootearenduses jätkatakse ja eks aeg näitab, kas jõudsime õigel ajal tegutseda.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles