Saada vihje

Postkontorites õpetatakse e-teenuseid kasutama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Virumaa Teataja
Copy
Artikli foto
Foto: AFP / Scanpix

Alates 4. jaanuarist tegutsevad Eesti Posti postiasutustes projekti "Ole Kaasas!" nõustajad, kes tutvustavad soovijatele nii Eesti Posti kui ka teisi avalikke e-teenuseid.


4.-15. jaanuaril on teiste seas ka Tõrremäe postipunktis võimalik professionaalsete nõustajate juhendamisel saada tasuta konsultatsiooni, kuidas kasutada e-teenuseid, ID-kaarti, Mobiil-ID-d ning digiallkirja. Nõustamispunktid on avatud tööpäevadel kell 10-14.

Üks nõustamisseanss kestab ligikaudu 10-15 minutit, see on tasuta ning nõu antakse nii eesti kui vene keeles. Samuti kogutakse inimestelt tagasisidet nende vajaduste ja kogemuste kohta e-teenuste kasutamisel.

Kõigil nõustamisele tulijatel palume kaasa võtta ID-kaart ja PIN-koodid (nii PIN1 kui PIN2). Kui PIN-koodid on ununenud või kadunud, saab uued koodid kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindusest (tasuta) või Swedbanki ja SEB pangakontoritest (teenustasu 30 krooni).

"Ole Kaasas!" on Vaata Maailma SA, EMT, Elioni ja Microlinki poolt algatatud projekt, mille eesmärk on korraldada arvutialane alg- ja täiendõpe 100 000 inimesele ning tuua järgmise kolme aasta jooksul internetti kasutama täiendavalt 50 000 peret.

Koolitusi kaasrahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist kolme miljoni krooniga.

Täpsemat info projekti kohta telefonil 6 180 180 või kodulehelt http://www.olekaasas.ee

Märksõnad

Tagasi üles