Postkontorites õpetatakse e-teenuseid kasutama

Virumaa Teataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AFP / Scanpix

Alates 4. jaanuarist tegutsevad Eesti Posti postiasutustes projekti "Ole Kaasas!" nõustajad, kes tutvustavad soovijatele nii Eesti Posti kui ka teisi avalikke e-teenuseid.


4.-15. jaanuaril on teiste seas ka Tõrremäe postipunktis võimalik professionaalsete nõustajate juhendamisel saada tasuta konsultatsiooni, kuidas kasutada e-teenuseid, ID-kaarti, Mobiil-ID-d ning digiallkirja. Nõustamispunktid on avatud tööpäevadel kell 10-14.

Üks nõustamisseanss kestab ligikaudu 10-15 minutit, see on tasuta ning nõu antakse nii eesti kui vene keeles. Samuti kogutakse inimestelt tagasisidet nende vajaduste ja kogemuste kohta e-teenuste kasutamisel.

Kõigil nõustamisele tulijatel palume kaasa võtta ID-kaart ja PIN-koodid (nii PIN1 kui PIN2). Kui PIN-koodid on ununenud või kadunud, saab uued koodid kodakondsus- ja migratsioonibüroo teenindusest (tasuta) või Swedbanki ja SEB pangakontoritest (teenustasu 30 krooni).

"Ole Kaasas!" on Vaata Maailma SA, EMT, Elioni ja Microlinki poolt algatatud projekt, mille eesmärk on korraldada arvutialane alg- ja täiendõpe 100 000 inimesele ning tuua järgmise kolme aasta jooksul internetti kasutama täiendavalt 50 000 peret.

Koolitusi kaasrahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist kolme miljoni krooniga.

Täpsemat info projekti kohta telefonil 6 180 180 või kodulehelt http://www.olekaasas.ee

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles