Saada vihje

Rakvere kaalub bussiliikluse toetamist koos maavalitsusega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: BNS
Copy
Bussiliiklus Rakveres.
Bussiliiklus Rakveres. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Rakvere linnapea Rannar Vassiljevi sõnul arutavad Rakvere linnavalitsus ja Lääne-Virumaa maavalitsus, kuidas ühiselt rahastada peamiselt linnas sõitvaid, kuid maakonnaliinide staatuses olevaid bussiliine.


Tegemist on liinidega 1, 2, 3 ja 5, mis nii algavad kui lõppevad maakonnas, kuid nende marsruut kulgeb suures osas Rakvere linna territooriumil.

Vassiljev selgitas BNS-ile, et eelmisel aastal oli esimene kord, kui linn maavalitsust liinide rahastamisel toetas. "Üritame kokku leppida mingisuguseid põhimõtteid, kuidas need asjad võiksid edaspidi välja näha, et ei jääks iga-aastaseks eraldi otsuseks, vaid tekiksid üldised põhimõtted."

"Kas linn peaks finantseerima või mitte ja kui peaks, siis millises mahus ja millistel põhimõtetel," märkis Vassiljev.

Linnapea lisas, et siiani on vedaja tasustamine olnud üsna kulukas, kuid hanke tingimustest lähtuvalt lähevad kulud madalamaks. Kui hanke kahel esimesel aastal oli vedajale tasutav hind kindlalt paigas, siis kolmandast aastast lisandusid koefitsiendid, mille alusel on võimalik hinda muuta. Hanke pikkus on viis aastat.

Vassiljevi sõnul pole liinide koomale tõmbamist kaalutud.

Ta lisas, et otsus liinide finantseerimise tuleviku osas võiks tulla aasta esimese poole jooksul

Tagasi üles