Olen teinud palju koostööd kursusega, kus olid Indrek Saar, Tarvo Sõmer ja Velvo Väli ja lavastas Peeter Raudsepp. Inimesed on teada.
Kas olete Rakverre sisse elanud?
Rakvere on olnud mulle võõras, kuid olen avastanud, et peale teatri ja bussijaama on linn ja ajalugu. Et siin tööd teha, peab teadma linna ajalugu, seda, mis siin varem on olnud. Et üks tänav on mitusada aastat vana ja teine üsna uus.
Kus olete varem töötanud?
Enne kunstiakadeemiasse sissesaamist alustasin kujundustega Von Krahli Teatris. Kooliajal tegin seal tööd. Siis olin teles, kuhu teen kujundusi praegugi. Ruudus.
Teistest teatritest Ugalas, Linnateatris, Draamateatris. Tartus ka.
Kui palju olete n-ö näitusekunstnik?
Viimastel aastatel ei ole jõudnud midagi teha, sest tele on nii intensiivne keskkond, et pole jõudu õhtul pintslit kätte võtta.
Mis vahe on tele- ja teatritööl?
Teles on tootmisprotsess väga lühikese aja peale surutud. Pole kahte kuud mõtlemisaega nagu teatris, heal juhul kümme päeva. Tuleb arvestada, et operaatorit kaheks päevaks võtta on kallim kui üheks päevaks, et teleprogramm ei saa näitleja haigestumise tõttu ära jääda. Kui on võttepäev, siis see peab saama salvestatud. Selles mõttes on tele rohkem tootmine, palju vähem kunstiline kui teater.
Kas teile sobib paremini kiireloomuline teletöö või rahulikum teatritöö?
Mõlemad. Kiiresti tegemine on väsitavam, aga on võimalik ennast kokku võtta, saavutada kümne päevaga selline intensiivsus, et valmib lõpetatud produkt. Olen pigem see, kes saab kiiresti asjadega valmis.