![Rakvere lihakombinaat.](http://f7.pmo.ee/DarFWjQy1_0RGX4ckXPNM8bh4vE=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2012/06/20/1176906t1hb42b.jpg)
TNS Emori brändide edetabeli uuringu põhjal paikneb kaubamärk Rakvere Eesti lemmikbrändide esikümnes.
TNS Emori brändide edetabeli uuringu põhjal paikneb kaubamärk Rakvere Eesti lemmikbrändide esikümnes.
Eesti meeldivaimate brändide edetabeli esikolmiku moodustavad aga Kalev, Maxima ja Tere. Esikümnesse mahtusid veel ETV, Google, Leibur, Selver, Skype ja YouTube.
Uuring näitab, et valdkondade lõikes on keskmiselt meeldivamaks kujunenud meedia ja meelelahutusbrändid. Kõige enam on keskmiselt langenud telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri brändide meeldivus.
Eestlastest elanike edetabelis on mitteeestlaste omaga võrreldes kõrgemal kohal eestikeelsed meediakanalid ja Facebook; mitteeestlaste edetabelis on eespool PBK, Rakvere ja Tele2. Kui mitteeestlastel on Maxima koos Kaleviga edetabeli tipus, siis eestlastel Maxima esikümnesse ei mahu.
Kalev on olnud Eesti elanike jaoks ülekaalukalt meeldivaim bränd alates 2009. aastast, mil TNS Emor viis läbi esimese sarnasel metoodikal põhineva uuringu.