Saada vihje

Rakvere on Eesti lemmikbrändide esikümnes

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Risto Kukk
Copy
Rakvere lihakombinaat.
Rakvere lihakombinaat. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

TNS Emori brändide edetabeli uuringu põhjal paikneb kaubamärk Rakvere Eesti lemmikbrändide esikümnes.

Eesti meeldivaimate brändide edetabeli esikolmiku moodustavad aga Kalev, Maxima ja Tere. Esikümnesse mahtusid veel ETV, Google, Leibur, Selver, Skype ja YouTube.

Uuring näitab, et valdkondade lõikes on keskmiselt meeldivamaks kujunenud meedia ja meelelahutusbrändid. Kõige enam on keskmiselt langenud telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri brändide meeldivus.

Eestlastest elanike edetabelis on mitteeestlaste omaga võrreldes kõrgemal kohal eestikeelsed meediakanalid ja Facebook; mitteeestlaste edetabelis on eespool PBK, Rakvere ja Tele2. Kui mitteeestlastel on Maxima koos Kaleviga edetabeli tipus, siis eestlastel Maxima esikümnesse ei mahu.

Kalev on olnud Eesti elanike jaoks ülekaalukalt meeldivaim bränd alates 2009. aastast, mil TNS Emor viis läbi esimese sarnasel metoodikal põhineva uuringu.

Tagasi üles