/nginx/o/2014/11/06/3496637t1h8620.jpg)
Esmaspäeval, 10. novembril toimub esmakordselt Eestis suur e-ostlemise päev ehk E-smaspäeva, kus Eesti e-kaubanduse Liidu liikmed ja erinevad veebipoed teevad klientidele väga häid pakkumisi.
E-smaspäeva idee autorite Silver Hage ja Matthias Vutti sõnul on e-ostlemise päeva eesmärgiks pakkuda tarbijatele 24-tunni jooksul väga paljudes Eesti veebipoodides eriti häid pakkumisi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust.
„E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi, tasuta transporti jms, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,“ selgitas Hage.
E-smaspäeva idee sündis umbes aasta eest, kui Hage ja Vutt avastasid, et Eestis pole ühtegi päeva ega hooaega, mil siinsed veebipoed üheskoos erakordseid pakkumisi teeksid, ometigi on e-poodide päevad mujal väga populaarsed.
Silver Hage selgitas, et inspiratsiooni e-müügipäeva korraldamiseks saadi USAst ja Hiinast. „USA-s toimub iga aasta novembri lõpus või detsembri alguses üleriigiline e-ostlemise päev ehk Cyber Monday, milles osalevad tuhanded e-poed.
Eesti esimesel E-smaspäeval osalevad mitukümmend e-poodi, sh Cherry.ee, Bauhof, Hansapost, MyLook, Monton, Photopoint, Jysk, Living, E BUTIIK, Siison jpt.
E-smaspäeva spetsiaalne veebikeskkond asub aadressil http://e-smaspaev.ee, kust leiab infot nii esimese E-kaubanduse päeva kui ka kõikide osalevate e-poodide kohta.
Eesti e-kaubanduse Liit ühendab Eesti e-kauplejaid, olles Eesti e-kaubanduse eestvedaja, edendaja ja kompetentsikeskus.